Friday 16 December 2011

Tuhan berikan aku cinta


walau akau senyum bukan berarti 
aku selalu bahagia dalam hari
ada yang tak ada di hati ini
di jiwa ini hampa

ku bertemu sang ADAM di simpangan hidupku
mungkin akan ada cerita cinta
namun ada sahaja cobaan hidup
seakan aku hina

Tuhan berikan aku cinta
untuk temaniku dalam sepi
tangkap aku dalam terangMU
biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikan aku cinta
aku juga berhak bahagia
berikan restu dan halal MU
Tuhan berikan aku cinta

ku bertemu sang ADAM di simpangan hidupku
mungkin akan ada cerita cinta
namun ada sahaja cobaan hidup
seakan aku hina

Tuhan berikan aku cinta
untuk temaniku dalam sepi
tangkap aku dalam terangMU
biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikan aku cinta
aku juga berhak bahagia
berikan restu dan halal MU
Tuhan berikan aku cinta

p/s : disebabkan saye da tak taw nak tulis ape....saye tulis lar lirik neh...
tetibe pagi neh ghase na jiwang pulak..
bile tgok memembe g KURSUS KAWEN !!
saye pon nak.....hahaha
(galok nak belaki)
=..="
anak sape lar....??
buat malu ayahanda jeeee....ish3....
xsenonoh larr ko liya...
oke...wassalam....

(coke sundae entry)




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum n Welcome
sila tinggalkan jejak ..
terima kasih .