Friday 10 February 2012

ujianNYA



ape kabar semua ??
hope semue sihat ..
lame jugak dah tak update blog ...
coz my "sayang" rosak  .. memberontak dengan tuanye ..

oke .. straight to the point ..
result da keluar ..
what can i say .... saya rasa sangat bersyukur ...
walaupon ape yang saya dapat tak seperti yang saya harapkan ..
apa yang diimpikan berciciran .. (* hope tak termakbul )

ape yang saya rasa ...
serious .. saya
down !
sedih !
kecewa ! 
marah !
geram !
sakit hati !
BODOH
tapi something the past couldn't never change ..  right ??

so .. i should think how can i fix it ..
see where i am wrong ..
ape yang terjadi pasti ada hikmah right ??
sudah tentu saya tersangat yakin dengan janji ALLAH ..
moga segalanya akan menjadi lebih baik dari sebelum ini ..

wassalam ..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum n Welcome
sila tinggalkan jejak ..
terima kasih .