Tuesday 22 January 2013

sarawak sudah .



(^_______^)
tiada perasaan yang lebih happy bil dah sampai negeri sendiri.
terutamanya anak anak rantau seperti aku ..

oke tadi tepat 930 pagi , ahernya aku selamat tiba 
di KUCHING INTERNATIONAL AIRPORT (KIA)
alhamdulillah . aku selamat pergi dan selamat balik ke tempat sendiri .

then lepas je ambek barang semue,
kazen aku terus drive carik kedai makan
nak bekpes, almaklum la da janji nak banje makan,
so kene tunaikan.

so singgah kat kafe jasmin kat taman matang jaya nuh .
nasib baik orang tak ramai,
so terus order , plan carik nasik lemak ..
malangnye takde pulak .. 
pastu ape lagi carik menu lain .
hummm .. ape lagi mee kolok..
kalo kat semenajung ade tapi maybe ciket je ade jual kot .
mau tak mau tempat sendiri je bole carik .
bedal laa.. ape lagi .. sedapppp oww ..

sori la gambor takde .. nak tunjok mee kolok macam mane .
sebab bajet nak bedal je.
kahkahkah 

oke , gua out dulu .. petang ni nak siap siap balik umah sister gua pulak
kat bandar baru samariang .
ok see ya . !!

wassalam
(coke sundae entry)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum n Welcome
sila tinggalkan jejak ..
terima kasih .