Sunday 29 May 2011

a d m i r e ( ^__^ )

moshi . . . moshi . . .
mesti pelik je kan bace tajok dye....hehehehe
actually i'm really in love with "somebody"
nak cite detail......memang xbole lar....
hohoho...bior lew ianya menjadi rahsia dihatyku.......
takot kalo di luah nanti akan jadi bende lain lak.....
cukup lah sekadar " in love dari jaoh "
hahahhaha.....

tipu lar kan aku xde perasan ingin bercinta/ couple-couple nih.....
lagi-lagi lar bile masuk alam U nih.....
kite xselamenye budak2 kan......
bile tiba masanya kite akan matang jugak....
akan pikirkan masa depan....
hahahha...
aku ghase geli jerrrkkk bile nk buat pasal entry nih....
( ^o^ )
tapi itu larr hakikat......
bile tgok sekeliling kawan-kawan aku larr terutamanya....semua dah ade "bodygurd" sendiri..
ade jugak terase nk ade "bodygurd" sendiri larrr kan. . .kan . . .kan . .
ashamed myself just now...( >.< )

pix sekadar hiasan...

tapi yang kan....bile aku terpikiq pasal semua2 tu...( "relationship" ) nih....tibe2 hotak aku jamme...!!
hahahahha...sbnarnye aku nih takut nak couple ag....kui3...
sebab2 nye....itu adelah rahsie....hahahaa

tapi aku nih pon manusia biasa...lagi-lagi lar pempuan....
mmg perasaan suke or minat kat "someones " tu mmg xlepas lah....
hahahaha...
tapi biarlah ianya dlm hati aku jew....
xmo cite lebih2....coz...aku xmo nmpak sngt aku suke kat dyer....
biar lah ALLAH yg tentukan jodoh tu...
coz aku percaya akan "destiny"
aku ingt lagi janji ALLAH...
" manusia ni dicpta berpasang-pasangan"

so...xperlu lar aku risaw pasal nih dulu....
biaq aku fokus dgn stdy dulu....
kalo jodoh tu tersermpak kat alam u nih.....kire bonus lar tu....
hahaahaha...

okey...until here dulu....pade admire aku tu.....
kalo ade jodoh antara kita...pasti bertamu jua ahernya nanti...
( ^ ______^ )

okey....wassalam.....

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum n Welcome
sila tinggalkan jejak ..
terima kasih .