Friday 27 May 2011

H a r i n i d a l a m s e j a r a h...

assalamualaikum................
fuhhhh.....hary ni hary yg amat-amat memberi dugaan lar dgn aku....
dah larrr raga tersiksa,,,batin pon tersiksa bila aku bukak je mate....
sekeliling bilik aku tepi kiri,,kanan dan depan semua dah kosong..!!! ( = =)"
that mean everyone dah balik......uwaaa....serious aku betoi-betoi jeles...!!
tapi sabor je lah....sem depan xmo larr aku buat keje2 mcm nih ag.....
serik aku....huh...( @_ @ )"

hurmmmm..............even pagi sampai kol 5 tu bosan gi-la ( smpai thap ape tah)
petang tu tibe2 hidup ku berubah seketika...hahahhahaha...
petang tadi plan nk pi kafe kat muamalat...
niat dihaty nak beli makanan tok berbuke larrr kunun nye.....
sekali aku pi singgah sebentar di shell<ayokkk..!! salah.>
aku singgah kat bilik member aku ain n misah......
depa tanye lar...nak p mane...aku jwb larr nk p beli mkanan...
sekali depa bagitaw....kafe dah tutup....
perggghhh..!! hotak aku dah pikiq....ti nk makan ape....
pewot dah mendendangkan lagu empty decoration by indescisive dah mase tu....

tapi ong<nasib> aku petang tadi mmg elok...
depa ajak keluaq p changlun....
huhhuhuhu..
aku pon oke je....lagi pon dah lame sngt dah x keluaq..
so,,petang tadi aku n kwn2 aku "date" bersama kat changlun....
aku lak pekena tomyam+nasi putih....sodap xterhingga....
hahhahaa.....

lepas kami membedal tu.....
ape lagi......zone cuci mate larr....hahahhaa
cuci je..nak beli...zone pokai suda...hahahhaahaha
lepas tu.....ain n misah bole layan lak main game token....hahahha
yg tak leh blarr nye....bnyk2 game kat dlm tu...depa pilih game yg dak2 kicik yang main...huh..! ( = =)"
mcm kanak-kanak riang je...hehehhee

kusyuk giler....
ni lar game yg dipilih tu...punye lar bnyk pilihan game lain....yang nih jugak depa nak...hhahhaa...

macam kanak-kanak riang je misah n ain nih....haahahha..

ini larr aktivity hary nih seblm esok ain pi baksis dyer kat langkawi...
pasti aku xsempat jumpe dyer...
coz 31 mei mlam tu dah gerak p johor...
happy oliday semua..!!
hahahha...( ^^,)
wassalam.......................<3<3<3

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum n Welcome
sila tinggalkan jejak ..
terima kasih .