Tuesday 24 May 2011

h e h e he...

ALLHAMDULLILAH.......
setelah penat dok explore itu ini......
ahernye jdk jugak blog aku neih...hehehhee....
nampak mcm menarik....
tp aku nih.....taw2 je lah....esok2 tukar ag....
hurrmmmmmm.....
nak cite ape erkkk.....
ha....hobby baru.....
hikhikhik....^^,
mestlah "berblogger"
hahahah...tah mcm maner lar aku leh terjebak dgn bnde2 mcm neih...
dah lorh xpandai sngt bab2 karang mengarng neih........
mayb sbb aku skunk dah lain kot.....
dulu dengan skunk sngt berbeze....
yg paling nampak lah bile aku marh.....
dulu mase marah.....
abes semue bnde aku lemparrr.........<ganas jugak aku neih errkkk>
xpon kalo marah kat org....habes org tu kne hamun.....<ish2....xsenonoh toi nye peranagi aku dulu..>
tp alhamdulillah.....
skunk....dah oke cket.......
kalo marah.......aku diam......
aku diam  ?????
mmg menjdi tande tanye di situ....sejak bile larh aku nih berubh smpai mcm neih sngt....
bile marah aku diam....
so aku jdi pemendam rase,,,,,,
bile dah pendam ghase neih.....
sinilah tempat meluah..... :P
mcm poyo je...hahahhaaahahha........
ye lar kan....
nk luah kat family joh sngt d sebarang LAUT CHINA SELATAN tu.....
nak luah kat kekewan.....neih payah cket....xsemua org ade mase dgn kite........
nak luah kat pakwe......adoiii....!! calon pon tarak....<agak2nye bile lagi erkkk> hahahhahaha....
so,,,aku ambik kptsan....luah kat dlm neih je....kat dlm neih...xsemua org taw ...sngt2 private...
hehehee....
inilah penyebab utame aku jdi slah seorg bloger neih...hehehehe...
menjdi seorg blogger tok melpaskan perasaan.....
bile dah lpas...haty jdi senang ma.....^^,
hurmmmm....
oke..! smpai sini dulu entry pagi neih...nanti2...kalo ade ghase nk update aku hapdatekan blog aku neih...
okee....tatata...
ASSaLAMUALAIKUM......

I LOVE TULIPS


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum n Welcome
sila tinggalkan jejak ..
terima kasih .