Monday 23 May 2011

~~ N I K M A T N Y E ~~

hehe....ape yg nikmat sangat tu...
hahahhaa....
mcm pelik je......
jgn dop nk pikiq bukan2....^^,
sbnarnye arinie aku puase.....
ye lah kan 1 hari menahan lapar dan dahaga dr trbit matahari sehingga terbenam matahari...
ceeehhhh...panjg nye mukadimah...
huhuhuhu....
by the way.......
ghase bersyukur sngt2 coz ALLAH bagi lagi peluang dah tiupan hidayahNya tok aku menunaikan kewajipan sbagai seorang musilmah <wlaupon Ashraf Muslim dah nk kawen>
hehehehe....
ye lah kan....awal2 sem xnk buat bnde2 baik mcm neih...
kunun nye sibok lew....
aktiviti tu,,aktiviti neih,,,pergi sane pergi sini....
mcm lorrh busy sngt smpai xdak mase...
<membebel kat dri sendiri lak aku>
huhuhu...
ALHAMDULLILLAH...
aku bersyukur pada ALLAH....
walaupon aku neih xbaek,,xwarak mcm gurlz2 lain....
tapi iman tu ttp tguh d haty....segale ilmu yg aku belajar kat skul agama aku dulu...
aku msh amal dan ingt....^^,
aku bersyukur sngt2...kerane aku dicampakkan di bumi SINTOK nih ya...pegangan agame msyrkat cni sngt kuat....ALHAMDULLILLAH...
aku xleh bygkan kalo aku d cmpak ke kota2 besar...enth ape lah jd kat aku...entah jdi dak aku mcm yg skurng nih...hehehe
aku bersyukur sngt2...kerane rumate2 aku sorg yg sngt prihatin...mane dak nye..depa tunjukkan contoh yg beak kat aku....kalo dpat rumate lain dari depa...ape lar yg jdik kat aku skunk...
allhamdullilah....
syukur ku kpda ALLAH sehingga saat ini DIA masih memberi nikmat yg begitu bnyak pade aku,,,
sdgkan aku nih kadg2 alpha....
bak kate PM kite dulu..
MELAYU MUDAH LUPA......ghase terkene batng idong sndiri...hehehe
ape2 pon...aku ttp bersyukur dgn ape yg ade skrg..even masih ade yg kurg......tp aku kene ingtkan dri aku sendiri....yg " tak semua org dpat seperti yg kite dpt" kan??
sbb itulah....mak sering ingtkan kat aku....
rajin2kan mulut tu dgn mengucpkan kalimah suci ALLAH...moge ALLAH pom selalu ingt kite...
moge ALLAH selalu dekat d hati kite....even kite risaw mcm mane pom...riak muke kite akan ttp tenang...
hehehe...
itu mak yg ckp.....tp bile aku amalkan...memg ade bnar nye jugak....bile mulut nih rajin ucpkan kalimah suci ALLAH...rase dkat dgn ALLAH...pastu akan timbul ghase rendah diri...rase yg sngt2 krdil d sisiNYA...
sering saje aku fikir akan ksilap2 lalu...begitu bnyak dosaku...
YA ALLAH....ampunkanlah hambaMU yang hina ini...T_T
.........................................

hurmmmm......ghasenye smapai cni dulu lorh...panjg bnor celoteh aku mlm nih...
sampai xsedor azan dah abes berkumandang....
ape2 pon...bagi yg membace nih...
kalo ade slah dan silap...
saye mintak maaf bnyk2...
yang baik tu semua dtg dari ALLAH WAJALLA....
dan yang buruk tu adalah ats kelemahan saye sendiri sebagai seorng insan bernama manusia...
ASSALAMUALAIKUM...


subbahanallah...


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum n Welcome
sila tinggalkan jejak ..
terima kasih .