Monday 29 April 2013

Little talk .


olla olla ... ape kabar .. kemain sekarang ea ..
maklum la fb ade tweet boleh , instagram laju . wechat & whatapps memanjang ..
blog aku dah tak layan .. bukan tak nak layan ..
just malas mengarang .. ngehahaha ..

ok .. against cuti kat U aku and U U lain .. sebab cuti " LABOR DAY "
sambong sekali dengan PRU 13 .
anda dah cukup umur ?
sudah layak mengundi ?
sudah semak status anda ?
pilihlah pemimpin yang terbaik korang rasa ..
= .="

actually ape aku merepek ni ..
semangat pilihan raya umum 13 punye pasal la ni ..
heee .. bukan nak berpolitik dalam blog aku ..
saja  . . random jawapan ..

sebagai ingatan untuk PRU 13 ni la senang ..
yang otw balik kampung . hati hati ..
kirim salam kat orang kampung ..
dah dekat zone panas PRU ni jaga keselamatan ..
berkempen kempen jugak tapi jangan tunjuk samseng ..
nak kempen buat cara sihat ..
yang berbeza pandangan politik pulak .. jangan obses sangat ..
jangan sampai putus sedare , putus kawan bagai ..
horey horey setan tengok . umat manusia berpecah sebab bende yang sepatutnya kita bersatu ..
ape lagi ea ? 
yang paling penting , parti ape pon kita sokong,, keamanan negara ,, kesejahteraan negara kita perlu jaga , perlu lindungi, perlu kekalkan .

ok . it's enough . Wassalam 
#saya tak reti berpolitik . saya budak baru belajar untuk mengenal dunia sebenar .

(coke sundae story)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum n Welcome
sila tinggalkan jejak ..
terima kasih .