Sunday 16 June 2013

Jombie jombie zone ( final year)



sihat semuanye ? hope sihat sihat je ea ..
sebab aku tengok muke makin bambam semacam je .. ehehe ..
gurau je .. hati senang ,, ? bagus la ..

rasenye lame jugak dah blog aku tak bersentuh .. lepas last touch up aritu ..
sembang macam dia sorang je ade blog . HAHAHA .
oke stop !

hari ni 16/6/2013 ..
kenape arini ??
saje nak tulis tarikh .. ikikikiki ,,
actually sekarang UUM zone exam .. zone zombie !
so jangan datang dekat . muahahaha ..
takde la .. memang sekarang U aku tengah dalam bulan final .
and aku pun student Final year . insyaALLAH ..
untuk paper, paper aku dah berlansung 2 dah .
pada 3 & 14 hb aritu .. so, tinggal 2 more paper ..
sikit kan paper aku ... padahal kawan kawan aku yg lain lagi ckit paper ..
for next war on 20 & 27 ..

so, 27 malam dah blah ,, oyea!..
nak cite pasal balik nanti nanti la ..
karang ade yang tangkap syahdu pagi pagi ni karang . 
(-_-)

singkatkan cite yang aku sendiri tak tahu mana point nya..
sekadar luahan sahaja ..
"moga untuk next next paper dipermudahkan jawab"
aamiin .
banyak lagi sebenarnya cite nak di kongsi .. ade cite steambot, terengganu,bandung,upsi ..
tapi .......... tunggu next entry la ye . 
keep in touch ! . chu !

yang baik dari ALLAH, yang kurang dari kelemahan aku sendiri .
Wassalam ...... peace !

(coke sundae story)


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum n Welcome
sila tinggalkan jejak ..
terima kasih .