Friday 27 May 2011

L I F E ----> U U M 1

ehhem . . . . ehem . . . .ehem . . .hehehee....
ha.......entry kali neih bukan nk smbg kisah sedih yg before ni.....
tapi.............entry kali ni...mmg smbgan yg before ni....but more focus on my life here.....i mean at UUM lorrrhhh.....

macam biashe lah kan....kehidpan..lagi2 mase zaman pembelajaran nih...
mmg x lepas dari sesi " ORENTASI / TAQRUF "
dah jadi pekare biase lar kan........
so,, ni nk cite pasal sem 1 punye kisah.......
layan..............................zzzzz..

lumrah larrr kan first time kite smpai tmpat org...lebih-lebih lagi bile sorang-sorang...
mst kite nk carik kawan.....same jugak dgn aku....
heheehe....kawan yang first kali aku kenal....
mestilah rumate aku sendiri...sapekah beliau....terdeng....
nama kawan nih...fiza @ NOR HAFIZA BINTI ABD MAJID...
ni larr kwn pertama aku d bumi sintok nih...
mase tu kite jumpe kat dlm bilik larr....tgah2 dye sibok kemaskan barang2 dye....
hahhaa....family dye pon de gak mase tu....

lepas siap kemas tu......aku turun bawah balik...coz abg aku dah nk balik....
huh...sedih gak lar....bile abg aku ckp dye nk balik aritu gak...
hahahaha...xkan nak touching ag kan....
xkan nak ikut balik lak.....keje naye tu....
so.. lepas makan tengahari tu...abg aku pon pergi meninggalkan adiknya terkontang-kanting kat sini....
hahahaha...life must go on....

petang tu...sesi orentasi kami pon bermula.....
memang mase mula2 aku kat sini....aku seorang yang sangat pendiam....xbanyak karenah...
nak tgoq org pon susah....tah2 mesti ade yg pikiq aku sombong...
muahahhaha...
petang tu jugak lah aku berkenalan dgn BFF aku kat uum nih buat pertama kali nya....
mule2 kenal tu aku ingt dyerang sombonk...!! perrrgghhh...
lepas je kenal,,tanye name,,asal n semue2 tu...mmg sempoi larr depa....
hahahha....ghase nk tergelak lak bile pikiq balik....

ini lar BFF aku ....

lepas tu....g mane2 pon kami tetap bersame.....
best jugak errrkkk kenangan sem 1 bile ingt balik....

ha.............
i n i l a h kisah h i d u p ku.....
tok minggu orentasi mase sem 1....
kalo nak cite abes...mmg x larat den.....
hehehee....
tata.........wassalam......







No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum n Welcome
sila tinggalkan jejak ..
terima kasih .